tisdag 27 mars 2012

Skrutten 9 månader!!

Min lilla skrutt har redan blivit 9 månader och jag är så himla glad att jag köpte denna underbara hund. Han passar mig så bra! Kan inte påstå att vi har tränat så där jättemycket då dagarna bara rinner iväg men det lilla vi har gjort så är han jätteduktig. Igår roade vi oss med att sätta ihop några hinder så det blev en liten minibana och det fixade han galant. Han börjar även förstå det där med däcket även om jag har hinderstöd på sidorna. Det blev en liten film på 9 månaders grabben....



Ikväll strosade vi runt på åkrarna här hemma och det är så skönt nu när det börjar torka upp och vindarna är ljumma.







4 kommentarer:

  1. Grattis Dominus!
    Ser lovande ut tycker jag, men du måste nog börja springa snabbare om du ska hinna med :)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag gjort som du skrev....

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken snabb vessla! :) Han kommer bli farlig för sina konkurrenter. Har tittat in på eran sida i ett år nu och tycker ni är helt fantastiska med det ni gör med era hundar. Tävlar själv agility lite smått med min ena hund, men blir så grymt taggad att tävla mer när jag läser er blogg! Kommer helt klart fortsätta följa era upptåg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul Liisa, har du någon egen blogg så vi kan följa dit? Lycka till med allt.

      Radera