fredag 30 mars 2012

Ögon..!!!

Nu har små valpisarna fått ögon, här kommer 2 v kort

Lilla hanen....


Stora hanen....


Tiken....


Pratade med Lena i telefon idag och det var så härligt att höra valparnas små pip. Alla är pigga och glada och växer och frodas. Lilla hanen har gått om tiken i vikt nu och stora hanen fortsätter att vara stor, det skiljer nu ca 200 g emellan dem. Men lilla hanen hade varit snabb som en vessla när han kom utanför valphagen så det låter ju onekeligen lite likt Amiga.... Ska bli spännande att träffa dem så småningom. Oxelösund helgen är efterlängtad både tävling och valphämtning, wiiiii.... Men så var det ju det där med namn, kanske Electro....??, han har ju en egen låt då i alla fall....fniss

Igår skulle även världens bästa mamma ha fyllt år, saknaden är enorm, tänk vad mycket kul vi skulle kunna ha haft och tänk vad stolt du skulle vara över dina fina barnbarn! Men på något vis finns du med i alla fall, vi pratar om dig ofta!



Idag blev jag så otroligt nostalgisk när jag klippte två små yorkshireterrier på jobbet. Oj vad de är söta, det blir nog min ras när jag blir pensionär. Passar väl bra att börja och sluta med en york. Alltså Ludwig var ju bara bäst, min första egna hund som lärde mig sååååå mycket.


2 kommentarer:

  1. Åh jag kommer till och med ihåg Malin Prennmark och Ludvig. Det var ett tag sen om man säger så...

    SvaraRadera
  2. Fina Ludvig som var en inspirationskälla för så många. Visst är yorkshireterrier speciella :)

    SvaraRadera