tisdag 14 februari 2012

Snyggaste skoterföraren!!

Måste säga att Novas son Nilo är nog en av de snyggaste och coolaste skoterförarna jag har sett, kolla bara...., kortet är ärligt snott från Eva Rönns sida.


Själv är jag ganska glad att min egen träning verkar ge resultat för jag har inte alls samma hemska träningsvärk idag efter gårdagens functional moves pass som jag har haft tidigare, nu har jag liksom bara träningsvärk och inte sån fruktansvärd värk så man knappt kan röra sig, alltid något.....

Agilityträningen med Dominus igår gick bra. Han gjorde hopp och tunnel samt gick över balansbommen för första gången och inte var det något problem, vet inte ens om han märkte att han gick på en balans då han var så fokuserad på godiset. Sen fick han även köra några nedfarter med båge och matskål. Undra om jag inte ska ha båge på honom. Är så grymt imponerad av Izacs utveckling på balansbommen bara nu under vintern så det lutar nog åt nåt sånt med Domme också. Ja, det är tur man har en fast tid för träning på måndagarna och att Jocke tränar för Annika ibland för annars är det verkligen agilitytorka just nu för oss. Men det kanske inte är så stor nackdel för nu hinner vi ju med annan träning ordentligt istället. Simning, löpband och vibben samt promenader och backträning blir det mycket av i alla fall, så förhoppningsvis är de starka och smidiga när säsongen sätter igång.

Har även läst ut boken "Kraften" som vi har på vår lilla studiecirkel eller vad vi ska kalla det för. Så nu är man fylld av positiva tankar.


Ska nu ge mig på Babben Larssons bok "Jag vägrar dö nyfiken" som tydligen ska vara bra. Kan tänka mig att man får en hel del energi från den damen också.

Trevlig alla hjärtans dag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar