torsdag 2 februari 2012

Premiär!

Igår kväll var det premiär. Inte för att jag kan så mycket om min nya vibrationsplatta än men vi körde relaxerande vibrationsbehandling på alla hundar. Behandlingen pågår i ca 15 minuter och hundarna verkligen älskade det. Det var precis som alla säger att de ligger och njuter. Till och med Amiga, och då menar jag verkligen wow, la sig ner på sidan och slappnade av efter bara några minuter, det var häftigt. Dominus somnade och kurade ihop sig som en liten boll. Nu ska jag lära mig mer om de olika programmen och sen ska jag göra iordning mitt lilla rum ute i pensionatet så att jag sedan kan ta emot alla som vill komma och vibträna. Just nu står den hemma hos mig och det är ju hur lämpligt som helst.

Så inom en snar framtid kan jag ta emot hundar för vibträning. Det är lite häftigt för Hektor min gamla mellanpudel som blev ca 16 år skadade sig vid två års ålder och behövde då simträning. På den tiden fanns det liksom inte så mycket sånt så min stora dröm blev då att skaffa ett hundsim. Nu har jag haft hundsim i ca 9 år och jag njuter av det varje dag. Nu behövde Filur vibba och efter lite betänketid så insåg jag att många hundar behöver vibba så nu gick även den drömmen i uppfyllelse och igår var det alltså premiär!

Filur och Amiga var först ut (Amiga syns inte så bra)


Sen damerna Wiola och Nova


Äldst och yngst Fellow och Dominus, Domme somnade på en gång


Sötis....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar