lördag 27 oktober 2012

Mojje, Tobbe och Ernst..!

Många killar har det blivit idag och det har varit så underbart!
Först åkte Hampus och jag till kulturhuset här i Bollnäs och gick på showen med Mojje och Tobbe trollkarl! Sån härlig medryckande underhållning, tror jag tyckte det var minst lika bra som Hampus!!

Jag kunde faktiskt utan problem sjunga med i både - Vad heter landet där man böjer bananerna, - Bajamaja, - Popcornfrisyr och - Armsvett!! Säger kanske lite om vilken nivå jag är på.....
Både Mojje och Tobbe var jättebra och medryckande och man kände sig lycklig när man gick därifrån. Givetvis köpte vi Mojjes skiva och en tröja av Tobbe och Hampus tyckte dagen var kanon!!

 
 
 
 
 
 
Sen åkte vi bara hem och åt lite lunch och sen åkte jag till Mobackes för att gå på föreläsning med Ernst! Åh, vad bra han var, så enkel, varmhjärtad och klok. Det kom både en tår och massor med skratt under föreläsningen och hans ord är så tänkvärda på något sätt, helt i min smak.
 
" I det enkla bor det vackra"
 
 
 
 
Efteråt stod jag länge och pratade med Ullis och Malin, kände att det är alldeles för sällan vi träffas, måste bli bättring på det...!
 
Ja en härlig dag som nu ska avslutas med promenader och "Så mycket bättre"!
 
I morgon ska Dominus och Elton gå kurs för Lovisa...., ska bli så kul!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar