lördag 28 april 2012

Vilken dag!!

Pär ringde i morse från Berlin, han är där med jobbet och kommer hem på tisdag kväll. Han skröt att de satt ute i shorts och T-shirt och åt frukost och att de hade gått i kortärmat mitt i natten.... Ja, ja, jag tycker inte vädret har varit så dåligt här idag heller, vi har haft en fantastiskt mysig dag jag och mina grabbar... Det har krattats och gjorts fint på tomten, solat, jag har jobbat, tränat agility, skogspromenader, simmat och vibbat hundar, badat Fellow och klippt Dominus...., ja en riktigt härlig dag!

Filmade Dominus när vi tränade lite idag (tyvärr kom kameran fram så sent så han var lite trött) men nu springer han balansbommen helt själv och jag har ökat på slalomen lite. Kanske dags att sätta in däcket i en lite längre kombination för det är lite svårt fortfarande.



Nej nu ska vi festa till det med lite jordgubbar, grädde och glass men jag avslutar med lite bilder från idag.











Rena och fina killar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar