torsdag 19 april 2012

Insperationen flödar.....

Ja till och med så mycket att jag har varit ute och sprungit...., ja, i tisdags drog Jocke med mig ut i spåret..., "-kom igen nu mamma, följ med du också...." Blev väldigt förvånad när jag hörde att det kom ett ja ur munnen och jag blev trött innan vi ens hade börjat....MEN..., jag sprang hela tiden...wohoooo!! Jocke bestämde att jag skulle springa med honom åtminstone en gång i veckan så det är väl bara att lyda...Vi sprang slingan ovanför Jycke och efteråt tränade vi agility och rallylydnad så vi var ganska nöjda när vi kom hem. Träningsvärken var ett faktum, men, men det kan det vara värt för det var så otroligt skönt EFTERÅT...

Annars har det mest blivit fysträning med doggsen, Domme och jag har gjort några korta agilitypass hemma och han tycker det är så kul. Filur får träna lite fart på klätterhinder och även om han inte är snabb så går det frammåt i alla fall. Har även tagit fram lite blod och klövar så idag tänkte jag lägga några viltspår för det var ju ett tag sedan kan man säga...

Helgen blir en jobbhelg igen, MEN på söndag får Pär jobba för då åker vi och kollar på Elton, wiiihiii, ska bli så otroligt spännande och se vilken liten krabat vi fastnar för.

Så trevlig helg alla!!

1 kommentar: