söndag 15 april 2012

En till bra dag...!!

Oj, oj, skulle helt klart kunna vänja mig vid att vara hemmafru eller nåt, skulle inte ha något problem att fylla dagarna om jag var ledig....

Idag har vi mestadels varit i stugan och krattat, alltid lika härligt och fridfullt. Både hundar och vi myser.

Har även varit modig och anmält Dominus till sin första tävling....gulp..., den 12 maj gör han debut i rallylydnad...., få se om jag får ångra mig för det kan nog bli hur som helst. Ibland är han jätteduktig och ibland har han lock för öronen och bara drar åt ett håll...., men, men, det är ju hela fyra veckor kvar.....Vi får väl ligga i och träna på tisdagsträningarna på klubben som börjar på tisdag så han får vänja sig vid mycket folk och hundar...., ja, ja, kul ska det bli i alla fall!!

Här kommer massor med bilder från dagen, nu ska jag hejja på Brynäs och hoppas de får fira ett SM-guld ikväll!!
I morgon ska jag försöka lägga upp lite fler valpbilder på Elton och hans syskon (vem som nu är Elton...)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar