onsdag 5 september 2012

Krokom m.m.

I helgen åkte Jocke, jag, Dominus, Filur och Amiga till Krokom för agilitytävling. En härlig helg med fint höstväder och mycket mys i husvagnen. Dominus var maskot och socaltränade lite. Jag körde honom även lite på framhoppningshindren på lördagen och då var det riktigt bra fart på honom för att vara han. Han tyckte även det var kul när de andra körde så lite taggad blir han nog. På söndagen blev han dock stucken av en geting så han hade väldigt ont i sitt framben ett tag men efter en stund märktes ingenting och han har varit precis som vanligt efter det.
 
Jocke, Amiga och Filur skötte sig jättebra. Amiga gick som tåget och vann alla fyra klasser!! Filur gjorde också jättefina lopp och fick sm-pinne i hopp på lördagen med cert då han kom 2:a och blev även klar till sm i hopp samt en sm-pinne i agility på söndagen, duktiga, duktiga!!

 
Mys i husvagnen
 
 
 
Insåg när jag kom hem att detta nog var sista turen med vår husvagn för i år....snyft..., sommaren går så fort..., men det är väl bara att börja längta till nästa sommar.
 
I måndags började Dominus och jag agilitykurs för Jocke. Även om vi inte har kommit så långt och mest är ute efter att få lite fart så tror jag det kommer att bli jättenyttigt för oss båda.
 
I går var Hampus och jag på bio och såg filmen Modig. Jättebra tyckte både Hampus och jag, en riktig myskväll hade vi.
 
 
På torsdag åker Pär, Hampus och jag till Funäsdalen och lite fjällvandring, ska bli sååååå härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar