måndag 25 juli 2011

Sägensafari

Ja, så har då även jag, Hampus och Pär varsitt överlevnadscertifikat! Igår kl. 22.00 gick vi vår runda på Sägensafarit. Första gången jag var där och det var jättemysigt. Calle skulle ha gått med men då han hade så ont i magen när vi skulle åka så fick Hampus hänga på. Rek. ålder var ju 12 år men Hampus ville så gärna och han är inte det minsta mörkrädd så han fick följa. Tror han tyckte det var häftigast av alla och det var riktigt mysigt tyckte även jag. Inte för jag blev speciellt rädd i skogen men det var ändå häftigt att se alla skogens väsen. Det är även otroligt fint vid fäbodarna och först satt vi inne i en stuga och lyssnade på en tant som berättade historier, sen var det safarit och sen fika i en annan stuga. Riktigt, riktigt mysigt. Innan Sägensafarit träffades vi några hemma hos en gammal klasskomis till Pär och det var även med det gänget vi gick. Tack alla för en jättetrevlig kväll!!


Nu blir det jobb i fulla drag och sen drar Amiga och jag till Sara för lite viltspår, hoppas hon har nosen på lilla duracellen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar