fredag 10 juni 2011

Grattis!!

Idag fyller vår lilla busunge Nora 3 år, GRATTIS!!! Födelsedagskalas blir det hela kvällen lång!!!


Själv fick jag glädjande besked från farbror doktorn idag, min misstänkta cancer i ryggen var ett diskbråck....så himla skönt, nu återstår bara en lungröntgen så ska allt vara fit for fight sen. Måste passa på att hylla sjukvården eftersom de får så mycket skit. Men för mig har de varit helt underbara, snabba och tillmötesgående. Läkaren jag har nu i Bollnäs är helt suverän och tar inga risker utan undersöker hellre för många gånger än för få, det gillar jag!!

I helgen blir det jobbar helg men jag tänkte ta  många promenader och bad i stugan, skönt att man har ett rörligt jobb. I morse satt jag på vår lilla brygga och tittade när hundarna badade, då kan man inte precis klaga på sitt jobb, härligt!!!

Nu dags för lite klippningar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar