tisdag 1 maj 2012

Bästa mannen....

Ordningen är återställd och bästaste mannen är hemma igen. Han blir hemma i hela 14 dagar för sen drar han och Hampus till Turkiet en vecka..., lyx eller lyx..?
Jag är inte så mycket för perfymer (får mest ont i huvudet av dem), men när Jocke och jag var på Åland förra året så hittade jag en som jag tyckte jättemycket om med grönt äpple.. och gissa vad bästa mannen hade med sig hem då...? jo, just denna perfym + en till med rött äpple. Så nu kanske även jag luktar lite gott i framtiden.


Valborg blev ganska lungt för oss. Jag jobbade och Jocke och Calle åkte till Söderhamn och firade. Men jag och Hampus kom i alla fall iväg på lite brasa men sen ville jag vara hemma hos både våra egna och alla pensionatshundar och se så ingen var skotträdd men det var lungt bara lilla Wiola som låg väldigt nära under täcket för hon gillar inte smällare något vidare.


Nu blir det hårt jobb i några dagar men på fredag packar vi in oss i bilen hela familjen samt sätter på husvagnen och drar ner till Oxelösund för årets första utomhustävling. Vi tänkte även hinna med både Kolmården och grillning med brorsan och familj som också kommer dit med husvagn. Men det bästa av allt är ju att vi ska hämta hem lilla Elton på vägen hem.... wiiii!!!

1 kommentar:

  1. Bästa parfymen nånsin!! :) Lycka till i oxelösund ihelgen! Vet inte om jag är mest avis på att ni ska tävla agility eller att ni får snusa valp i några veckor ;)

    SvaraRadera