tisdag 20 december 2011

Hej mitt vinterland....

Ja nu känns det som riktig vinter. Hoppas bara att denna härliga snö ligger kvar ett par dagar till så man kan vara ledig lite och njuta av den. Känns som jag har jobbat hysteriskt mycket och hinner liksom inte med allt jag vill hinna med, men, men snart har jag faktiskt semester en hel vecka och det ska bli sååååå skönt!!!

I måndags kväll var vi i alla fall till Hertsjö för agilityträning och Filur och Dominus fick följa med och de var så duktiga och riktigt gasade båda två. Tina hade gjort jättebra övningar och alla var nöjda och glada när vi åkte hem. Igår slutade Hampus skolan så nu har han jullov, det avslutades med en julfest igårkväll. Storgrabbarna slutar idag, lyllo dom.

Tror det kommer bli en hel del agility på lovet. Ikväll är det i hundhallen, imorgon kurs för Annika i Hertsjö och sen har jag lagt upp en liten plan för Dominus så han ska få pröva på lite olika hinder. Tur man har ladan här hemma så man kan testa lite korta stunder. Just nu kan han tunnel och hopphinder rakt fram, duktig kille!

Annars blir det mest promenader för våra vovvar just nu, men de älskar snön så jag tror inte det går någon nöd på dem.

Nej nu ska här jobbas igen men först lite bilder...










Dumma snöklumpar...


Man blir trött av att springa i snön..., sötis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar