tisdag 24 juli 2012

Mitt i allt......

Det är så typiskt mig att få mest gjort när jag har som mest att göra. Vi har i flera års tid haft en gäststuga på vår tomt som aldrig har blivit iordninggjord. Visst det har bott folk i den men mest har den använts till förråd.... Men i fredags när jag hade som mest att göra inför rallylydnadstävlingen får jag för mig att röja ut i stugan, målar väggar och tak och tvingar Pär att lägga in ett superbilligt klickgolv från rusta...., sen möblerade jag med lite gamla saker vi har stående, satte upp tavlor, hylla etc. och vips så var stugan klar. Varför väntar man så länge när det går så fort bara man sätter igång...???

Så här blev resultatet...., ja lite lampor och en klädhängare samt rullgardiner ska upp (hoppas det inte tar nåt år bara)...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar