onsdag 27 april 2011

Åh vad roligt!!

Har alltid varit så avundsjuk på de som kan göra fina filmklipp med musik och allt. Själv måste jag lägga in hela filmen med ordinarie ljud, ja ni vet ju hur det kan vara ibland...? Men idag när jag satt och väntade på att en hund skulle komma så började jag kolla i min data om jag hade något program och vips så kom det upp. Ringde ett samtal till snälla Annika som försökte tala om hur man gjorde på telefon och sen var det bara att pröva sig fram.... Skulle helst vilja ha suttit hela eftermiddagen men var ju tvungen att återgå till jobbet igen...hm.. Efter lite filande så tror jag faktiskt att jag förstår lite hur man gör och ett par trevande försök blev så här.... Nu attans ska det bli bättre filmer i fortsättningen hos fam. Tangfelt, måste bara lära mig lite mer först.


Och en liten film på Amigas två tränigslopp!

1 kommentar: