lördag 14 januari 2012

Piffad och klar....!

Nu kommer jag att synas när jag swichar fram på vägarna..., så här blir det när Pär och Granströms får sätta händerna på min bil....., fniss! Åh, den är så bra min lilla bil, jag älskar den!!




Det har ju varit riktig vinter den här veckan, åtminstone om man går med hundarna vid Bolle, där är det jättemycket snö och Nova njuter att få rulla sig i alla snö som vanligt....







Nova är även så hjälpsam med att hjälpa Hampus så han får rätt TV-kanal..., snäll hund det där..!


Nu ska jag iväg på freestylekurs med Wiola, har hållit på med hundar i många år men jag har aldrig gått på en freestylekurs...., kul ska det bli!!!

3 kommentarer:

  1. Wow vad fin bilen blev! Grymt. Nu kommer du att synas så det är bäst att du sköter dig i trafiken :)

    Liza

    SvaraRadera
  2. Verkligen en jättefin bil Malin!

    SvaraRadera